tisdag 10 april 2007

Mycket påsk lite blogg - fint väder ännu mindre blogg

Det blir inte så mång inlägg som ni märker.
Jag skyller på det fina vädret som var för ett par veckor sedan. Vem vill sitta vid datorn och blogga när man kan sitta i solen och dricka öl?

Och så kom påsken helt plötsligt med sååå mycket fritid att fylla (att fylla - inte och fylla - eller jo förresten).

Det sa swosch (eller nåt) så var den ledigheten över. Men vänner - nya projekt har startats.
Jag har inte legat på latsidan utan förberett för framtida odlingsbloggande.

Jag har snickrat på odlingsådor. Mest för att det är skoj att snickra, men också för att lättare kunna hålla undan både snigel och ogräs.


odling påsk

Några små plantor hade överlevt vintern så de fick jag återplantera i mina nysnickrade lådor.

gräslök påsk

Inga kommentarer: